HR max:149 ( 80%)
Rower:TACX

Spacer w chmurach i Korona Ziemi

Niedziela, 28 grudnia 2014 · dodano: 01.01.2015 | Komentarze 0

Wybieramy się na testowe otwarcie muzeum Korona Ziemi w Zawoi. Dzisiaj o 12 będzie można pozwiedzać i posłuchać Ryszarda Pawłowskiego – himalaisty, przewodnika po Himalajach i Karakorum, wspinacza. Oczywiście idziemy nieco naokoło żeby się rozgrzać na początek, zahaczając o Mokry Kozub i żółty szlak pod Mosornym Groniem. Po wczorajszym pięknym słońcu dzisiaj mocno zachmurzone...

Spóźniamy się kilka minut, ale prelekcja jest opóźniona, więc nic nie tracimy.
Pawłowski mówi ciekawie, opowiada o swoich wyprawach, można też obejrzeć film dokumentalny o nim. Zdobywam także jego autograf :)
Słuchaczy jest sporo

Sama wystawa też fajna, sprzęt alpinistyczny, ciuchy (z możliwością przymierzenia) historia podboju najwyższych szczytów i wreszcie na końcu makieta każdej z gór korony ziemi. Babia Góra robi przy nich mizerne wrażenie :)

Dystans: 5,88km
Czas 1h25
Przewyższenie: 185m

Popołudniu sesja na trenażerze, wysoka II strefa.