HR max:167 ( 89%)
Rower:szarak

Treningowo na przysłop

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 0

Wczoraj dotarła do mnie informacja, że trening Polska na rowery został odwołany (Bartek, kuruj kostkę!). Decyzja była szybka - trening będzie w Zawoi, jeszcze przed powrotem do Krakowa. Wybór tym razem padł na Przysłop - jeden z przysiółków, położony oczywiście na samej górze. Najpierw trochę zjazdu, potem serpentynami wspinanie się na Przysłop, krótki przejazd po grzbiecie w stronę Suchej. Potem paręset metrów czerwonym pieszym do rowerowego (po drodze mijamy przysiółek o wdzięcznej nazwie Burdele :)) i znowu zjazd do głównej drogi w Zawoi Marszałki (fajny zjazd - asfalt i długie proste, można pooszczędzać klocki ;-)). Ta trasa jest szczególnie fajna dla tych, którzy nie tylko lubią pokręcić góra -dół (w sumie 655 przewyższeń), ale również i popatrzyć na fajne widoki. Z Przysłopu widać jak na dłoni pasmo Babiej Góry i pasmo Policy - rewelacja! to wszystko w jesiennym, ciepłym słońcu - po prostu bajer :)