Luty, 2012

Za dużo śniegu!

Sobota, 18 lutego 2012 · dodano: 18.02.2012 | Komentarze 0

Wybieramy się na zjazdówki, ale ilość śniegu jest porażająca. Trzy zjazdy i totalne rozczarowanie - narty właściwie nie jadą, trudno się rozpędzić, nie mówiąc o skręcaniu. Na całym stoku rozjeżdżony, kopny śnieg. Wracamy na skróty do domu co okazuje się złym pomysłem - grzęźniemy w puchu do pół uda, nie da się nawet zjechał z dół. Spore rozczarowanie po poniedziałkowych rewelacjach.
Po południu spacer "drogą asfaltową", czyli kilka km w śniegu do kostek.
Kategoria lajt, z Bartem

HR max:158 ( 84%)
HR avg:128 ( 68%)
Podjazdy: 75 m

Zima..

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 0

A od wczoraj zima na potęgę... w nocy dopadało ok 70cm świeżego śniegu, co razem daje pod 1,5m i sięga do pachy. Odpada chodzenie gdziekolwiek - nawet droga asfaltowa przez wieś jest nieprzetarta (śnieg do kostki), a odpłuża ją... ratrak. Wyciąg narciarski ruszył dzisiaj z godzinnym opóźnieniem z powodu.. opadów śniegu. Nie możemy znaleźć samochodu ;-)
Wczoraj udało nam się pójść na ok godzinny spacer, dzisiaj czekało nas odkopywanie się (ok. 2 godzin zabawy w śniegu po pas). Potem na butach po chleb, kolejne kilka km... Chyba nie mamy siły na żadne aktywności, chociaż mnie kusi, żeby zaryzykować deskę...
EDIT: zamiast deski - biegówki. Droga jest dobrze wyratrakowana i w miarę równa. Nie mam zbyt wiele siły po porannych, śnieżnych ekscesach więc tylko jedna rundka - 3km, 30 minut ruchu. Na szczęście przestaje padać...

HR max:144 ( 77%)
HR avg:105 ( 56%)
Podjazdy:203 m

Nieudany atak na Babią

Wtorek, 14 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 0

Niestety, ostatni dzień pogody przed opadami śniegu może i okazał się ok pod względem pogody (zwłaszcza jak wyjrzy się teraz za okno), ale nie pod względem ilości śniegu. Próbowaliśmy wejść od Czatoży, na biegówkach, żółtym szlakiem (ma najłagodniejsze nachylenie). Dokąd dojechał skuter szło się ok. Później na wysokości grubej jodły skuter skręcił w las i droga się zepsuła na tyle (brak przetarcia, wydeptane pojedyncze dziury grożące złamaniem biegówek), że wycofaliśmy się i wróciliśmy do domu. Teraz (czw) nie ma już mowy o Babiej, zagrożenie lawinowe i ponad 1,5m śniegu na dole w Zawoi wykluczają podejście z którejkolwiek strony.
Kategoria z Bartem, góry

HR avg:130 ( 69%)

Zjazdówki

Poniedziałek, 13 lutego 2012 · dodano: 13.02.2012 | Komentarze 0

Pierwszy raz na zjazdówkach po 2-3 latach. Ale frajda jest duża. Świetnie przygotowany stok, idealna pogoda, jeździmy aż do wykończenia. 22 zjazdy, 2 godziny
Jutro przymiarka do Babiej, jeżeli pogoda pozwoli lub Markowe na biegówkach.

HR max:169 ( 90%)
HR avg:124 ( 66%)
Podjazdy:387 m

Biegówkowa niedziela

Niedziela, 12 lutego 2012 · dodano: 12.02.2012 | Komentarze 0

Tak jak wczoraj postanowiliśmy, dzisiaj bierzemy biegówki i idziemy potestować trasę zrobioną przez ratrak. Pogoda idealna - kilka stopni poniżej zera, piękne słońce i niebieskie niebo. Bajer. Podchodzimy pod fickowy groń i dalej ratrakowym szlakiem w kierunku Markowych Rówienek. Mijamy Markowe i pod lasem przechodzimy do zielonego szlaku Markowa -Markowe Szczawiny. Na parkingu zawracamy i tą samą drogą wracamy do domu, bardzo zmęczeni. Prawie 400m przewyższeń robi swoje.
Fotki soon.

Śladami saren / torowanie

Sobota, 11 lutego 2012 · dodano: 12.02.2012 | Komentarze 0

Weekendowe Beskidy rozpoczynamy "lajtowym" spacerem. Piękna pogoda, ok 10 stopni mrozu - decydujemy się podejść wzdłuż nartostrady przy pobliskich wyciągach i zdecydować na górze co dalej. Warunki doskonałe, więc na górze decydujemy się na kolejne ćwiczenia z torowania w głębokim śniegu i za śladami saren wchodzimy do lasu. Przekraczamy go i wychodzimy łąkami do sąsiedniego przysiółka. Obchodzimy granicą Parku Narodowego i dochodzimy do zejścia, kiedy spotykamy ślad po ratraku, kręcący po łąkach. Wygląda na super przygotowaną trasę biegową - idzie po otwartym, w pięknym słońcu i w miarę zgodnie z warstwicami. Przechodzimy ją, żeby zobaczyć gdzie się zaczyna. Jutro wrócimy tu na biegówkach.
Końcówka to absolutnie szalone zbieganie w kopnym śniegu po udo. W sumie - dwie godziny gonienia po śniegu :)
Kategoria lajt, z Bartem

HR avg:151 ( 81%)

zumba + siatkówka

Czwartek, 9 lutego 2012 · dodano: 09.02.2012 | Komentarze 0

Energetyczna zumba! a potem dwie godziny siatkówki. Wczoraj wygraliśmy wszystko, plany na dzisiaj: takie same! :)

siatkówka

Środa, 8 lutego 2012 · dodano: 08.02.2012 | Komentarze 0

Siatkówka + rozgrzewka przed, mocne kręcenie. Po wczorajszym zestawieniu i skurczu w udzie dzisiaj czuje nogę jak z drewna. Na rowerze jest w miarę spoko, mięsień jest mało obciążany, ale na siatce... beznadzieja. Jutro powtórka wtorku, zobaczymy czy i tym razem skończy się na skurczach...

HR avg:152 ( 81%)

zumba

Wtorek, 7 lutego 2012 · dodano: 07.02.2012 | Komentarze 0

znowu mega energetycznie i ... znowu skurcze :( Próbuję recovery Aptonii i podwójną dawkę magnezu, może pomoże. Dobrze by było, bo jeszcze wieczorem 2 godz siatki :) Ale jazda!

HR max:151 ( 81%)
HR avg:124 ( 66%)

zumba

Poniedziałek, 6 lutego 2012 · dodano: 06.02.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj mało energetycznie i zupełnie lajtowo. Nawet się nie spociłam :(